Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

tirsdag 30. november 2010

Forandring av bloggen....

Denne bloggen går nå over til å bli min "private" blogg. MammasHus har fått side på Facebook,noe vi ser fungerer så godt at vi konsentrerer oss om den... Så om du vil følge med på MammasHus sine nyheter,så legg deg til på vår Facebook -gruppe:-). Vi jobber også med en nettbutikk for MammasHus,så en helt egen nettside er på vei.....

1 kommentar:

  1. Hei skjønningen!

    På tide me ett blogg innlegg? ;)
    For å hjelpe deg på veg har jeg lagt en utfordring til deg inne på bloggen min :D
    Ta den om du vil, eller har tid ;)

    Ha en herlig tirsdag vennen!

    Klem Gina

    SvarSlett