Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

onsdag 16. desember 2009

My CinnamonGirl


I dag har jeg pakket ut kjempe fine kjoler fra MyCinnamonGirl. Selv har jeg kjøpt meg en rosa en :-). De er bare helt herlig å ha på,både for liten og stor. Får flere farger etterhvert. Har solgt en del allerede i dag. Men om noen ønsker å kjøpe,så send meg en mail så skal jeg se om jeg har riktig str. Prisen er 399,- for kjoler til barn og 689,- for kjoler til voksen.
På bildet ser man kjolen i rosa. Datteren min har hatt den lenge og har brukt den masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar