Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

torsdag 18. mars 2010

Nye varer:-)

Vi har fått nye varer igjen! En del interiør fra Ib Laursen., bla de fine fuglekassene som en del har ventet på. Det har også kommet masse lykter. Bilder kommer senere....
Også har vi fått inn mer sjokolade etc. Og de er GODE!!!!! Herlige håndlagde sjokolade-trøfler, enten nøytrale eller med smaker som chilli,jordbær,mango..... 79,-pr eske. Kommer også i en fin gaveeske til påske. Garantert suksess. Ta gjerne en tur innom for smaksprøver:-) Far samme leverandør kom det også yoghurt-crisp-kuler med forskjellige smaker og lakrispinner;




Flere varer ventes rundt hjørnet nå......
Jeg tar meg noen dager fri nå. Skal til Oslo og feire min flinke søsters Disputas. Men Sissel holder butikken åpen! Så jeg kan allerede si; God helg!!!! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar