Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

onsdag 28. april 2010

Nye varer,masse fint!

Vi har fått litt nye varer igjen:-) Denne gang pynt og plukk til huset. Bla duker,vaser, glassklokker, kjøkkenhåndkler,speil,blomsterpotter......ja,litt av hvert igrunnen:-). Her er noen bilder av dukene;







Det er så deilig med varer med farger i butikken nå på denne årstid. Mye jeg ønsker meg nå, kan nesten ikke vente med å pynte hus og hage. Men jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet. Vi river vegger,bygger på og pusser opp. Jeg trodde jeg så lys i enden av tunnelen, men det var helt til det gikk opp for meg at gulvstøpen må tørke i 6 uker :-0. Jaja....godt det skal bli fint vær så jeg kan tusle på ute da. Håper terassene blir fort ferdig.....
I dag har min skjønne K bursdag. Gratulerer med dagen vennen:-) Skulle så gjerne ha ventet på trappen din med en kake når du kommer hjem fra jobb i dag.... Sånne dager gir meg en håpløs hjemlengsel etter de der hjemme som jeg er så glad i:-(.

Kos dere i regnværet... La det bare regne fra seg til helgen;-)

2 kommentarer:

  1. du kom jo!!! du er den beste, tusen takk for besøket og fantastiske gaver. glad i deg, veldig!!! klem

    SvarSlett
  2. Ja,jeg gjorde det....kunne ikke la det være.... Men jeg rakk ikke å vente på trappen m kake da....:-(. Klem,klem!!!!!

    SvarSlett