Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

lørdag 17. juli 2010

Tilbud på vesker!


Vi selger nå ut resten av de prikkete veskene fra Bloomingville til kun 129,-(før 249,-).

Skinnjakkene som akkurat kom inn er det snart tomt for. Vet flere har ventet på de,men jeg har verken navn eller nr så dere får gi meg en lyd om jeg skal legge av!

Kan virke som om høsten har kommet til Bømlo.....tror kanskje vi hoppet over sommeren i år?!?! :-0 Heldigvis er det fin temperatur. Og jeg liker jo vind og regn,det er så koselig inne da. Med masse stearinlys og et godt pledd på.

I kveld skal jeg lage deilig middag til min kjære,han har holdt ut å være gift med meg i 11 år i dag! Han skulle vel kanskje hatt medalje,og ikke bare en middag ...hehe....
Så kommer gode venner på besøk og blir noen dager,det gir sommer-følelse til tross for dårlig vær. Vi gleder oss!!!!

God helg :-)

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med bryllupsdagen idag :)
    Kos dere masse sammen i kveld! Og alle dagene som kommer! :)

    klem klem

    SvarSlett