Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

mandag 19. april 2010

Nye uke:-)

Ny uke igjen:-). Vi hat hatt en fin helg på messe. Masse fine produkter å se,og mange hyggelige mennesker. Min favoritt på messen var denne; www.blomenhage.no . Skjønn dame med en kjempe fin stand. Et kjempe bra innslag på messen!!!! Mange som var på messen har besøkt butikken i dag. Det setter vi pris på. Jeg har med meg minstemann i dag. Hun var forkjølet og kunne ikke gå i bhagen. Tror ikke hun har noe imot en dag her på MammasHus;-)
Her i butikken har vi -10% på en del ting til kjøkkenet denne uken. Godt med en fornying der også nå på våren.





1 kommentar:

  1. Koset meg mye på messen jeg og! Og standen din var jo bare så koselig :) kunne tenkt meg en liten krok i stuen som så akkurat slik ut :)
    Ha en superfin uke! :)

    SvarSlett