Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

fredag 8. januar 2010

Fredag:-)



Ja,så var det fredag igjen. Dagene fyker. Fredag er en herlig dag synes jeg. Ungene har leksefri, det er tid for familekos på kvelden og jeg kjøper frsike blomster og nye blader! Når blomstene kommer i vann og blir plassert på forskjellige steder i huset,da får jeg helgefølelsen :-). Men jeg har åpent og skal jobbe i morgen også altså. Lørdag er en koselig dag å jobbe på. Så mange blide kunder i butikken,det har jeg jo hver dag egentlig,men det er noe spesielt med lørdagen....
Her på Bømlo har brannvesenet lagd skøytebane på en parkeringsplass. Helt genialt! Og fantastisk at de gidder! Gleder meg til å prøve den ila helgen.
Håper dere alle får en fin fredags ettermiddag :-)
Klem Therese.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar