Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

lørdag 16. januar 2010

Helg!

Så var det helg igjen... Dagene fyker! Når hverdagene er så travle er det herlig med helg. Bare slappe av og ta seg av familien. Gjøre ting i huset som det ikke blir tid til ellers i uken. Jeg jobber jo om lørdagene,men har bare åpent til kl14 så da er det fortsatt en del igjen av dagen:-)
I butikken går det bra. Mange skjønne kunder innom. Noen er innom et par ganger ila uken, ikke for å handle gjerne, men for å få litt inspirasjon. Kjempe koselig. Det er sånn jeg håpet det ville bli. At ikke folk føler de må kjøpe noe for å komme inn her,men at de like gjerne kommer innom bare for å se litt:-). I går kom de nye visittkortene;




Litt annen farge på de enn det jeg trodde....men,men....
God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar