Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

torsdag 7. januar 2010

Stille dag.....

Stille i butikken i dag.....Jeg er av den typen som liker å ha det travelt,så jeg blir litt rastløs nå kjenner jeg..... Men jeg trengte egentlig dagen til å få skikkelig orden på regnskap etc om jeg skal være helt ærlig. Også kan jeg jo bruke resten av dagen til å sjekke ut interiørblogger. Ikke det verste jeg vet om akkurat..... Det er så mange som er så flinke.
Jeg venter veldig på at frosten skal gi seg her. Vi skal bygge på huset og sette opp et lite gjestehus. Men man får ikke støpt noen grunnmur i denne kulden. Jeg brenner etter å komme igang. Det er så gøy å plukke ut gulv,fliser,tapeter,møbler,pynt etc... Og det er så mye her i butikken jeg vil ha med hjem,men nå har jeg ikke plass til mer. Liker ikke når det blir overfyllt. Kommer jeg hjem til noen som har for mange ting får jeg virkelig lyst
til å plukke ut litt;-). Har lagt meg til en uvane der,når jeg kommer hjem til noen. Fantaserer om hva jeg ville ha gjort der og der om det var mitt hus. Men jeg er vel kanskje ikke den eneste som har det sånn?!?!
I dag skal Sissel jobbe ettermiddag her. Det er litt godt. Kan jeg komme meg tidlig hjem til mann og barn. Kanskje blir det skitur på hele gjenegn?!?! Deilig å ha det sånn at vi kan hive på oss skiene rett utenfor døren og bare traske innover marken. Herlig:-)
Ha en fin dag alle sammen.
P.S. Jeg vet at det ikke går ann å legge inn kommentarer. Har prøvd å fikse det,men det funker ikke helt....Skal prøve litt til...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar