Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

tirsdag 23. februar 2010

Fridag:-)


Tirsdag og stengt i butikken. Ikke dårlig det når det ser sånn ut utenfor døren min;


Jeg skal nyte fridagen hjemme med disse fire;



Denne vinteren er jo bare helt utrolig. Det er så vakkert ute!!!! Så nå skal musikken på fullt, huset vaskes og ryddes i en fei så jeg kan rekke en tur på ski før det kommer varer til butikken og jeg må på jobb på fridagen;-)
Ha en fin vinterdag!








1 kommentar:

  1. Så herlige bilder du har lagt ut! :)

    Kan ikke si jeg er like effektiv som deg med husarbeidet, men skal slenge dynene ut nå når gullet er ferdig å hvile seg. Ble litt misunnelig på andre her i nabolaget som kan legge seg i ny luftede dyner i kveld ;)

    Håper du rekker en tur på ski før varene kommer, nyt hvert sekund av fridagen din. Det er vèl fortjent! :)

    Klem..

    SvarSlett