Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

mandag 22. februar 2010

Vinterferie


Denne uken er det vinterferie her på Bømlo. Vi leverte guttene til mormor og morfar i Bergen i går. Kjekt for de,men litt "stusselig" for mammaen. Liker best når alle fem er sammen jeg. Men jeg får vel bare ta meg sammen og glede meg på guttenes vegne. De storkoser seg!!!! Og det er godt for minstemann som er alene hjemme med oss. Hun nyter det!
Snøen laver ned her,uten stans. Jeg prøver å tenke positivt,og er lykkelig for at det er snø og ikke regn som kommer ned!!! Minner meg litt om første gangen jeg var på Bømlo. Det er faktisk ihvertfall 13 år siden:-0. Det var vinter og masse snø. Husker vi var på "nattcup" på bowlingen. Kan ikke akkurat si at jeg på den tiden trodde jeg kom til å bo på Bømlo noen gang.... Men,men...ting forandrer seg stadig.... Og jeg trives ganske så godt. Bømlinger er noe for seg selv,på godt og vondt ;-) Og en av de som gjør at livet på Bømlo er godt,var innom butikken min i dag med denne skjønne blomsten;
Detter er en av favoritt-blomstene mine,de er sååå fine! Så tusen,tusen takk skjønne K. Hadde det ikke vært for denne jenten og et par til hadde veien tilbake til Bergen med flyttelasset vært kort;-). Jeg er utrolig heldig som har dere!!!!!!
I morgen kommer varer hit,så da ber jeg om litt mindre snø!!!!! Men i ettermiddag skal jeg nyte snøen fullt ut med ski og akebrett :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar