Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

mandag 15. februar 2010

Knagger og sjal!

Jeg må ha verdens sterkeste post-dame.... Jeg har sagt at hun kan sette varene fra seg i 1etg så kan mennene her på huset bære det videre. Men i dag kom hun helt opp med esken, "for den var ikke så tung".... Nei nei tenkte jeg, og bøyde meg for å løfte esken......ugh.... Den var tung!!!! Kanskje det var postdame man skulle ha vært....det hadde gitt muskler det:-)
Noen bilder av innholdet i esken;

Knagger :-) Til store og små... fra kr 35,-


Og kjempe fine sjal,fra kr 89,-








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar