Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

fredag 22. januar 2010

Award!

God morgen:-)
Jeg fikk ikke gjort meg ferdig med Awarden i går... Torsdag er en hektisk dag hjemme hos oss. Men altså; jeg fikk en award i går fra Janicke som har denn bloggen; jegleser.blogspot.com . Tusen takk:-) For å motta denne awarden er reglene som følger; Kopier awarden og lim den inn i din egen blogg,link til den du fikk den fra,skriv 7 interessant fakta om deg selv, finn 7 andre bloggere du vil gi denne awarden til og link til dem, legg igjen en kommentar på bloggen deres om at du vil gi de denne awarden.

7intr ting om meg...hm...vanskelig....
-Jeg bor på Bømlo med mann og barn. Og hund og hest og.... Ja litt foskjellig....

-Jeg er bergenser....egentlig....

-Jeg driver butikken MammasHus her på Bømlo hvor jeg selger interiør,klær til barn,gravide og dame. Og gaveartikler til barn.

-Jeg er i styre til borrelia-foreningen.no En forening som hjelper syke og pårørende til noen med borrelia, en sykdom som kommer fra flåttbit.

-Jeg er utdannet hundeinstruktør og jobber på FjellangerHundeskole.

-Jeg er veldig glad i å lage mat og er ikke glad i "ferdig-mat"!!!!

-Det beste jeg vet er å være ute i naturen. En av de fineste plassene jeg vet er Hiskjo(en plass helt i havet her på Bømlo).

De jeg gjerne vil sende awarden videre til er;
FrøkenLande-interiørbutikk på Stord. Herlig butikk med en skjønn eier. Vel verd et besøk!!!!

Gina-min skjønne nabo som støtter titter innom butikken,alltid like blid:-)

Marianne-en jente full av latter som jeg har kjent i mange år. Har en utrolig vakker liten prins som nok har verdens beste mamma!

Karoline-min skjønne venn i Bergen som jeg savner noe veldig :-( Hun har egentlig sluttet å blogg,men kanskje dette kan dytte hun igang igjen?! Hun er kjempe kreativ og skal nå igang med innredning av sitt nye hus! Og vi vil se!!!!!!

Benedicte En blogg om Benedicte,hennes skjønne datter og hundene! Benedicte er kollega av meg på hundeskolen og er en av mine beste venner. Alltid positiv:-)

MittHviteHus-denne bloggen er det Kerstin som står for. Kjempe fin interiørblogg. Kerstin blir kanskje litt overrasket over denne,men den er hun vel fortjent. Bloggen oppdateres ofte med masse fine bilder og tekst,og har tom en egen liten butikk med Kerstins egenproduserte ting!

FruBlomst-Bergens koseligste blomsterbutikk! Inneholder mye mer enn "bare blomster". Nok en herlg butikk med en skjønn eier! En butikk jeg savner å ha i nærheten!

Ja,det var de syv jeg ville sende videre til!

Også vil jeg si takk til alle dere skjønne kunder som jeg vet er inne og leser bloggen min:-). Koselig med alle som kommenterer den i butikken og ikke minst dere som har sendt sms. Tusen,tusen takk!!!!!

2 kommentarer:

  1. Heisan ... Tusen takk... men Ja ..Hm ..hm... ble litt nysgjerrig jeg nå.. nå må du sende meg en mail og fortelle hvem du er...

    du vet nok veldig godt hvem jeg...men jeg er litt usikker nå på hvem du er..

    tusen takk for fine ord iallefall..

    klem Kerstin

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett