Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

søndag 3. januar 2010

Ferien er over....

Og for første gang etter jeg fikk barn,så gleder jeg meg til å komme igang med hverdagen igjen. Ikke fordi det ikke har vært godt med ferie,men fordi det er så mye jeg gleder meg til å gjøre i butikken.Ut med julepynt,salg,nye varer.. Også vet jeg jo at det nærmer seg messe i Lillestrøm:-).
Her hjemme hos meg forsvant julen ut på nyttårsaften. Vel tidlig for å være meg. Men jeg lengter etter lyse farger.....rosa og lyseblått....kan nesten ikke vente. For ikke å snakke om løkblomster i hele huset. Det er da jeg synes jeg bor hakket for langt unna Mester Grønn....sukk...
Vurderer om jeg skal reklamere litt mer for butikken denne mnd. Men jeg synes egentlig det har fungert utrolig greit til nå. Mange av de samme kundene som går igjen,og det skaper på en måte en litt spesiell stemning. Også har jeg jo verdens skjønneste kunder som kommer helt fra Bergen og Haugesund for å handle. Det setter jeg utrlig stor pris på,og det gjør savnet etter butikken i Bergen litt mindre.
Ikke mange bilder jeg får lagt ut nå. Linsen min har "hengt seg fast" og da er det ikke like kjekt å ta bilder. Og å legge ut noen gamle noen blir liksom ikke helt det samme. Men jeg kommer sterkt tilbake :-)

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med butikken! Hvordan rekker du alt? :)

    Gode nyttårsønsker fra meg :)

    SvarSlett