Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

mandag 11. januar 2010

Brrr.....

Mandag og iskaldt i butikken....brrr..... Har lagd meg en kopp te og brettet et av Bloomingvilles pledd godt rundt meg her jeg sitter. Sitter mye i ro i dag da jeg prøver å lage ferdig nettbutikken. Man kan trygt si at jeg ikke er suveren på data.... Hvem i all verden kan koder for tekst og farge sånn helt uten videre?!?! Nei,jeg må nok innse min begrensning og få hjelp med det her....sukk...
Ikke lett å ta bilde av store pledd,men jeg har prøvd og legger ut to bilder av det herlige pleddet som også er nydelig som sengeteppe. Spesielt om man har et hvitt dekke under!



Sånn ser de ut. Heklet, herlig kvalitet. 100%bomull.

Et lite sitat jeg hørte på radioen i dag vil jeg dele med dere;

"Oppfør deg sånn til hverdags ,at et annet menneske er glad for å være seg selv i din nærhet."

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Skulle hatt meg ett slikt pledd å tulle meg inn i når jeg står opp om morgenen. Ser så herlig ut :) Og ett litt mindre til minstemann ;)

    Er det noe noen sa om deg på radioen i dag det elle? Hvertfall det første som slo meg da jeg leste det :)

    SvarSlett