Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

onsdag 20. januar 2010

Paraply

Her på vestlandet har vi så fint vær for tiden,at vi har ikke behov for verken regntøy eller paraply.... Men jeg legger ut bilde av de søte paraplyene vi har fått inn iallefall jeg. Herlige farger på de. Og ikke minst herlige håndtak,formet som fjes i forskjellige varianter. Koster 119,-, og er kjekke som bursdagsgaver!




Ha en fin tirsdag:-)


1 kommentar:

  1. Paraplyene er skikkelig kule! Gleder meg til jeg kommer innom butikken din en dag og ser. Da håper jeg at du ikke har solgt ut alle :-)

    SvarSlett