Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

tirsdag 5. januar 2010

SALG igjen....

I dag må jeg legge ut noen bilder av dameklær... Bær over med meg for de dårlige bildene,kameraet mitt er fortsatt ødelagt så jeg må bruke mobilen:-0



Først ut er denne tunikaen. Kommer i tre forskj farger; grå,sand og lysblå.
Ord pris er 600,-,nå minus 30%. Helt herlig på.





Så er det denne "rysje-blusen". Kommer i sort og rosa. Disse "rysjene" er skikkelig moderne nå. Inngår i alle kolleksjoner,tom til barn ser jeg. Kjempe fin på,stopper ved hoften. Helt passelig utringet. Minker på str i sort.... Ord 400,-,nå minus 30%.

I går bestilte jeg varer hos Bloomingville. De har sååå mye fine vårvarer. Gleder meg:-)

Ha en fortsatt fin dag i det nydelige været.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar