Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

mandag 15. februar 2010

Sukkererter.....


I dag gjør jeg en ærlig innsats for ikke å spise opp mokkabønnene her i butikken. De ligger i en skål her og roper på meg hele dagen nemlig.... Uansett hvor jeg er i butikken,så hører jeg de; "spis meg...nei,spis heller meg.....ta meg....". Og siden jeg liker best å gjøre alle til lags,så har jeg spist alle de som har ropt jeg... Men nå er det SLUTT!!! Nå kan de bare ligge der å skrike.Men jeg måtte jo gjøre noe for å overdøve disse skrikende mokkabønnene. Så i tillegg til å skru opp musikken,så gikk jeg til innkjøp av sukkererter. De knaser herlig og stenger skrikingen ute! Også gir de en herlig smak av sommer :-). Blir nok noen sukkerert-planter på terassen her i sommer ja! Mmmm...gleder meg! Ikke dårlig å kunne plukke sukkerterter på jobb. Var det noen som nevnte å flytte til senteret??? Nei takk! Jeg har det altfor godt her!!! Fin utsikt, frisk luft når jeg vil, mine egne åpningstider...og ikke minst; mannen i samme huset :-D.
Nå skal jeg spise lunch(ikke sukkererter)med mannen mens her er en stille periode. Ha en knaskende fin ettermiddag :-).
Der tikket det inn to stk sms om varer på vei gitt,best jeg spiser fort.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar