Velkommen til "Livet på Bømlo". Her kan du lese om hvordan det er å bo og å drive butikk på Bømlo. Butikken min heter MammasHus,og her selger jeg interiør,klær til dame og barn, mamma-klær,kaffe,te,"snop" og flotte gaveting til barn. Åpningstidene til butikken er; mand til onsdag stengt,torsd 10-18, fred 10-16 og lørd 10-14. Andre tidspunkt etter avtale på tlf 99280611.

mandag 1. februar 2010

Vi har vært på messe :-)

Lenge siden oppdatering her nå,beklager det! Tiden har rett og slett løpt fra meg... Onsdag i forrige uke reiste jeg til Lillestrøm på messe. Såååå mye fint... Prøvde å begrense meg litt! Men en del handling ble det,så vi venter noe enormt med varer nå. Bla interiør,litt snop,klær og smykker :-)




Da jeg kom hjem var det kommet kaffe,te og sjokolade fra Solberg og Hansen. Mmmm..... Lukter og smaker herlig. Vi kverner kaffen akkurat slik du vil ha den! Vi har 3 forskjellige typer "vanlig" kaffe,og tre typer Espresso. Den ene er super til melkedrikker!!! Sjokoladen er knallgod. Nesten litt farlig å være på jobb nå;-). Av te er det både frukt-te og sort-te. I den sorte har vi selvfølgelig tatt inn favoritten "Lovers dream". Hva er vel bedre enn å nyte en kopp varm drikke,litt sjokolade og tente lys i sofaen hjemme på slutten av dagen?!?! Åhh,jeg gleder meg til barne-tv tid ;-)
En fin ettermiddag til dere alle!

1 kommentar:

  1. Ja det er farligt godt :-)
    Teen du anbefalte var nydelig, eg og jentene koste oss med den samtidig som dei lagde smykker av perlene eg kjøpte hos deg :-)

    SvarSlett